معیارهای خرید یک آبگرمکن مطمئن
نوشته شده توسط : مدیر

 

برای خرید یک آبگرمکن عالی و مطمئن موارد ذیل را مطالعه فرمایید .

 * سوخت منزه و ارزان : 

در‌حالتی که هزینه و دسترسی به سوخت برای شما اهمیت دارااست , هنگام خرید به گونه سوخت آبگرمکن دقت فرمایید . به صورت مرسوم , آبگرمکن ها در گونه های گازی , نفتی و برقی عرضه می شود . گاز در مقایسه با بقیه سوخت ها , سوختی منزه و ارزان میباشد که در سرزمین ما در بخش اعظم نقاط دراختیار است . تعمیر آبگرمکن

ایمنی :
در صورتی ایمنی خانواده تان برایتان اهمیت داراست و میخواهید با ذهنی سهل و آسان از آب گرم به کار گیری فرمائید , آبگرمکنی گزینش فرمائید که علاوه بر سیستم های ایمنی استاندارد , به شیر اطمینان و کلید حرارتی هم مجهز باشد . اعتنا و طاقت فرسا گیری در گزینش اسباب و اثاث خانگی , ایمنی منزل و خانواده شمارا تضمین می نماید .

تداوم دستگاه :
نشان استاندارد ملی بر روی آبگرمکن نشانگر تداوم و کیفیت دستگاه می‌باشد . داشتن استاندارد ملی برای تمام دستگاههای گازسوز و داشتن برچسب انرژی برای تمام آبگرمکن های دیواری الزامی است . همینطور تایید نهادهای دارای اعتبار داخلی و فرنگی دیگر , نظیر استاندارد کیفیت اروپا ( CE ) کیفیت بالای دستگاه را نشان میدهد .

آب گرم فوری :
درصورتی که می‌خواهید به محض گشودن شیر آب , آب گرم داشته باشید , آبگرمکنی تعیین نمایید که آب را فوری و در هنگام به کارگیری گرم نماید . بنابراین , هرگز چشم به راه گرم شدن آب نمی گردید .

آب گرم همیشگی :
در صورتی‌که می‌خواهید هیچ زمان موقع استحمام آب سرد نشود چه بسا هنگامی که یک سری نفر پی درپی از گرمابه استعمال می نمایند , آبگرمکنی گزینش نمائید که آب گرم دایمی در اختیار شما قرار دهد . توصیه میکنیم در‌این‌حالت‌ از آبگرمکن با مخزن بزرگ و یا این که آبگرمکن دیواری با گنجایش حرارتی بالا به کار گیری نمائید .

کم فشار :
فشار آب در بخشها متعدد مختلف است . در صورتی‌که در حیطه ای گذران زندگی می کنید که فشار آب در آنجا زیر خیس از حد معمول است , آبگرمکنی تعیین نمایید که با فشار خشک هم عمل نماید . هرچند برای فعال‌ساز‌ی آبگرمکن های کم فشار هم حدقل فشار آب اضطراری است به دلیل آنکه در غیر اینصورت آبگرمکن روشن نخواهد شد . در صورت قابلیت و امکان می‌توانید آبگرمکن مخزنی ایستاده به کارگیری نمائید .

کم مصرف :
چنانچه میخواهید در حین سال هزینه کمتری بابت مصرف گاز بپردازید , آبگرمکنی تعیین فرمایید که با مصرف کمتر گاز , آب گرم موردنیاز شمارا تامین نماید . اعتنا فرمایید که میزان مصرف گاز آبگرمکن های دیواری بر روی برچسب انرژی آن معلوم شده‌است . آبگرمکن های دیواری نسبت به اشکال ایستاده گاز کمتری مصرف می نماید .

درصورتی که که شما از گاز کپسولی استعمال می‌کنید و یا این که این‌که از آبگرمکن درجایی استعمال می‌کنید که احتمالا برای مقطع یک‌سری روز و یا این که یک‌سری هفته از آن به کارگیری نشود ( نظیر ویلاها ) به کار گیری از آبگرمکن های جرقه زن فارغ از شمعک را توصیه میکنیم . در‌این آبگرمکن ها در طول گشوده شدن شیر آب سیستم جرقه زن دستگاه را روشن می نماید و فورا آب گرم در اختیار شما خواهد بود .

میزان مطلوب :
در‌حالتی که میخواهید از فضای منزل خوبتر استعمال نمایید , آبگرمکنی تعیین نمائید که با فضای منزل متناسب باشد . نصب یک آبگرمکن دوچندان بزرگ در آشپزخانه کوچک مطلوب نیست . افزون بر آن آبگرمکنی تعیین فرمایید که با اشغال فضای کمتر , آب گرم موردنیاز شما‌را تامین نماید .

سرویس ها مطمئن :
تمام اثاثیه خانگی پس از مدتی احتیاج به تهیه و تنظیم و تعمیر دارا هستند . هنگام خرید به برهه زمانی ضمانت و سرویس ها بعد از فروش دقت فرمایید . آبگرمکنی گزینش فرمایید که به راحتی بتوانید با کمپانی خالق آن تماس حاصل نمایید . فراموش نکنید که نصب , بازرسی و تعمیر اسباب و اثاث خانگی گازسوز کاری است تخصصی و می بایست بوسیله سرویسکار مجاز و کارشناس صورت پذیرد .





:: برچسب‌ها: تعمیر آبگرمکن , تعمیرات آبگرمکن , تعمیرکار آبگرمکن ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: